Trening ogólnorozwojowy przeprowadzany jest na siłowni. Forma treningu sportowego, polegająca na praktykowaniu kilku dyscyplin sportu lub różnorodnych ćwiczeń w celu wszechstronnego rozwoju zawodnika.

Celem jego wykonywania jest ogólna poprawa sprawności fizycznej w dziesięciu aspektach:

  • wydolności krążeniowo-oddechowej;
  • wytrzymałości;
  • siły;
  • gibkości;
  • mocy;
  • szybkości;
  • zwinności;
  • równowagi;
  • koordynacji;
  • dokładności.

Zajęcia polegające na ćwiczeniu wszystkich partii ciała tj. ramion, brzucha, pleców, nóg, pośladków, poprzez zastosowanie ćwiczeń siłowych, kondycyjnych i funkcjonalnych, co sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej. Ćwiczący regulują sobie indywidualnie tempo wykonywanego ćwiczenia w zależności od dyspozycyjności. Podczas zajęć wykorzystywany jest różnorodny sprzęt na siłowni. Trening rozpoczyna się krótką rozgrzewką pozwalającą przygotować ciało do wysiłku. Następnie wykonywane są ćwiczenia siłowe z obciążeniem własnego ciała bądź też z oporem zewnętrznym. Cross trening przeplata różne ćwiczenia – mogą to być np. przysiady ze sztangą, wskoki na skrzynię, burpeesy, podciąganie na drążku, bieganie, skakanie na skakance, pompki czy wyciskanie na klatkę itd. Zwieńczeniem zajęć zawsze jest stretching, czyli rozciąganie mięśni, doskonale wyciszający organizm po intensywnym wysiłku. Zajęcia prowadzone pod nadzorem doświadczonych trenerów.

Zajęcia odbywają się codziennie, rozpoczynają się o pełnej parzystej godzinie czyli o 6:00, 8:00, 10:00, 12:00, 14:00, 16:00, 18:00, 20:00, 22:00. Trwają 1 godz45min. Pomiędzy zajęciami jest 15 min przerwy.

Obowiązują zapisy, które prowadzi recepcja Klubu na recepcja@atlanticsports.pl