Co muszę mieć ze sobą, żeby skorzystać z fitnessu i siłowni?
Przychodząc do naszego klubu Klient musi posiadać naszą kartę członkowską, a jeśli jest nowym klientem, czy posiadaczem innej karty np. Benefit, musi okazać w recepcji klubu dowód tożsamości. W klubie obowiązuje obowiązek zmiany obuwia wierzchniego na sportowe. Podczas ćwiczeń na sali fitness i na siłowni obowiązuje swobodny strój sportowy oraz zaleca się korzystanie z własnych ręczników. Ręczniki klubowe można wypożyczyć w recepcji. W klubie można też nabyć napoje oraz suplementy.
Ile muszę mieć lat, żeby móc korzystać z fitnessu i siłowni?
Za pisemną zgodą rodziców (prawnych opiekunów) możesz korzystać z siłowni i fitnessu jeśli masz ukończone 16 lat. Druk zgody jest do pobrania w recepcji lub na naszej stronie. Jeśli nie ukończyłeś jeszcze 16 lat wówczas możesz korzystać z zajęć fitness za pisemną zgodą i wyłącznie w obecności rodzica, musi być też zgoda instruktora prowadzącego zajęcia.
Czym jest opłata administracyjna?
Opłata administracyjna ponoszona jest przy drugiej wizycie i obowiązuje wszystkie osoby korzystające z usług klubu (również posiadaczy kart partnerskich, np. Benefit). W ramach opłaty administracyjnej wydajemy kartę magnetyczną, która przypisana jest do profilu klienta w naszym systemie i którą klient każdorazowo przy przyjściu do klubu musi pokazywać w recepcji. Karta ta otwiera również drzwi do części sportowej klubu.
Jakie karty partnerskie akceptuje klub i z czego mogę skorzystać?
Klub akceptuje karty Benefit Multisport Plus, Active, Classic, Fit Profit, Medicover Sport, My Benefit. W ramach rejestrowanego wejścia Klient może skorzystać z kilku wybranych zajęć fitness, siłowni oraz sauny. W przypadku kart Benefit Multisport Classic i Active Klient może skorzystać tylko z jednej godziny zajęć fitness, siłowni oraz sauny.
Jak mam się zapisywać na zajęcia fitness?
Zapisywanie na zajęcia fitness jest możliwe:
- osobiście w recepcji klubu
- telefonicznie 501464046
- internetowo po otrzymaniu od nas hasła (opcja dla osób, które już były w klubie). Logowanie odbywa się na podstawie zgłoszonego nam adresu mailowego oraz wygenerowanego hasła.
Czym są listy rezerwowe na zajęcia fitness?
Jeśli chcesz się dostać na zajęcia fitness, na które nie ma już miejsca, musisz zapisać się na listę rezerwową. Jeśli zwolni się jakieś miejsce na liście głównej zajęć, wówczas recepcja zadzwoni i zapyta, czy nadal jesteś zainteresowana tymi zajęciami i czy chcesz się przenieść na listę główną. Jeśli będziesz na liście rezerwowej to masz dużą szansę dostać się na upatrzone zajęcia.
Jakie będą konsekwencje tego, że zapisałam się na zajęcia, ale nie przyszłam i nie odwołałam rezerwacji na 2 godz. przed ich rozpoczęciem?
Jeśli nie przyszłaś, a miałaś rezerwację i nie odwołałaś jej w terminie do 2 godz. przed rozpoczęciem zajęć, wówczas recepcja wyciąga konsekwencje:
- w przypadku karnetów open skraca je o jeden dzień
- w przypadku karnetów ilościowych zdejmuje jedno wejście
- w przypadku wejść na podstawie kart partnerskich przy kolejnej wizycie poproszona zostaniesz o zapłacenie kary w wysokości 15zł
Czy karnet do godz. 15.00 oznacza, że muszę wejść, czy wyjść z klubu o godz. 15?
Karnet do godz. 15.00 oznacza, że musisz wejść do klubu przed godz. 15.00, a korzystać możesz jak długo chcesz chcesz 😉
Czy mając karnet do godz. 15.00 mogę wyjątkowo skorzystać z zajęć popołudniowych?
Tak, ale musisz dopłacić w recepcji 20zł do jednorazowego wejścia całodniowego.
Jak mogę zapłacić za karnet?
Karnet można kupić w klubie i zapłacić kartą lub gotówką.
Można również dokonać przelewu na konto:
Atlantic Squash&Fitness Sp. z o.o.
ul. Stradomska 15
31-068 Kraków
Numer konta:
96 8600 0002 0010 0105 6053 0003
W tytule płatności prosimy o wpisanie dla kogo jest karnet i od kiedy ma być ważny.
Klienci, którzy otrzymali od recepcji dostęp do panelu rezerwacji, mogą również kupić karnet po zalogowaniu się poprzez naszą stronę:
Czy mogę kupić karnety dla pracowników mojej firmy?
Tak, karnety kupowane dla grup zorganizowanych powyżej 5 osób wyceniane są indywidualnie. Ceny już od 89zł/mies za karnet open dla pracownika. Możliwe jest też rozliczenie, gdzie część kwoty za karnety płaci pracodawca, a część opłaca sam pracownik.
Kontakt: fitness@atlanticsports.pl
Czy mogę kupić komuś karnet w prezencie?
Oczywiście. Można to zrobić w recepcji klubu, wówczas recepcja wypisze bon upominkowy, który można wręczyć w prezencie 🙂
Chcę trenować z trenerem personalnym, czy jest to możliwe?
Tak. Możesz wybrać któregoś z naszych trenerów – kontakty są na naszej stronie, jak również możesz trenować z dowolnym trenerem spoza klubu. Zawsze płatność za trening regulujesz u trenera, klub rejestruje tylko Twoje wejście na podstawie posiadanego karnetu, wykupionego wejścia czy karty partnerskiej. Trenerzy personalni również muszą rejestrować swoje wejście w recepcji klubu.
Czy jest możliwe wynajęcie sali fitness na prywatny trening?
Klienci klubu, którzy chcą trenować indywidualnie, mogą ćwiczyć nie tylko na siłowni, ale również w sali 3 (poza godzinami zajęć fitness), oraz przed salą 2. Jeśli ktoś chciałby wynająć dużą salę nr 1 prosimy o kontakt: fitness@atlanticsports.pl